Bir minik avtomobili təkəri ilə SUV təkəri (rezin etiketli SUV) arasındakı fərqi başa düşmək üçün hər iki nəqliyyat növü haqqında bilmək lazımdır. Birincisi, dizayn fərqi var ki, bu da yolsuzluq avtomobillərinin çətin və daha ağır olduğunu göstərir, lakin ümumi dizayn minik avtomobillərinin dizaynı ilə eynidir. Minik avtomobilləri müxtəlif ərazilərdə, o cümlədən sərt və qayalı ərazilərdə hərəkət etmək üçün xüsusi olaraq hazırlanmış SUV-lərdən fərqli olaraq hamar və daşlı yollarda sərnişinləri daşımaq üçün nəzərdə tutulub.

SUV abbreviaturası nə deməkdir?

Hərfi mənada – Sport Utility Vehicle (idman faydalı nəqliyyat vasitəsi), yəni, eyni zamanda minik avtomobili olaraq, maksimum yolsuzluq yüklərinə tab gətirə bilən yolsuzluq avtomobilini ifadə edir. Heç bir yerdə konkret tərif və ya tələbin olmadığını başa düşmək vacibdir. Təxminən desək, SUV = 4×4, klirensi artır. Eyni zamanda, bu sinfə bir avtomobil təyin etmək üçün ciddi qaydalar yoxdur. Daha çox marketinq terminidir.

Təkər bazarındakı bütün məhsul fərqləri arasında ən çox diqqət çəkəni avtomobil tiplərindəki tipik fərqlərdir və yəqin ki, “fərq nədir?” Demək olar ki, hər bir avtomobilin şinlərində nəzərəçarpacaq fərq var, ona görə də təkər alarkən çox diqqətli olmaq lazımdır.

Yolsuzluq və minik avtomobili təkərləri arasındakı fərq

  1. Xarici fərqlər

Avtomobilin özü kimi, SUV təkəri də minik avtomobili ilə müqayisədə daha böyük və mürəkkəb olur. Bu təkərlərin dişli protektor nümunəsi var (lakin bütün hallarda deyil), bu yolsuzluq üçün uyğundur.

Sərnişin təkərləri, əksinə, asfalt səthlərdə daha hamar gedişi təmin etmək üçün nəzərdə tutulub, protektor modeli isə suyun boşaldılması üçün nəzərdə tutulub ki, bu da bütün rezin elementin yol ilə təmasda olması səbəbindən akvaplanlaşdırmanın qarşısını alır.

  1. Rezin qarışığı.

Bunu avtomobil sənayesində əsas qayda adlandırın: Avtomobilin çəkisi artdıqca sürtünmə aşınmasının tədricən artmasına tab gətirmək üçün daha sərt rezin birləşmə tələb olunur. Məsələn, 900 kq çəkisi olan yarış avtomobilini götürək, bu, hamar döngə üçün üstün dartma və ya möhkəm tutuş təmin edən yüksək yapışqanlı rezindən istifadə edir.

Bundan əlavə, elə traktor təkərləri var ki, onların rezinləri davamlılıq baxımından beton kimi sərtdir, qatarlarda isə avtomobilləri yolda saxlayan elektromaqnit qüvvəsi olan metal təkərlər var. Sərt rezin qarışığı olan təkərlərdən istifadə müəyyən bir kompromis təklif edir! Yumşaq rezin müstəsna dartma qabiliyyətini təmin etdiyi üçün, daha sərt SUV təkəri döngə zamanı idarə etməyi çətinləşdirir.

  1. Yan divar konstruksiyası.

Yolsuzluq avtomobillərində adətən daha hündür yan divarlar olur ki, bu da təkər protektorunun protektoru halqa ilə birləşdirən şaquli hissəsidir. Hər şey bərabərdir, döngəyə dönərkən çox əyilə bilər. Yan divarın ağır nəqliyyat vasitəsinin ağırlığı altında uzanmasının və ya əyilməsinin qarşısını almaq üçün SUV şinləri mühəndisləri daha qalın rezin birləşmədən istifadə edirlər. Nəzərə alın ki, bütün bunlar gedişin hamarlığına təsir edir!

  1. Protektorun nümunəsi

Minik avtomobili təkərlərində oxşar SUV rezin elementləri ilə müqayisədə daha möhkəm olan protektor qabırğaları var. Bu, istənilən nöqtədə daha çox rezin yola toxunmağa imkan verir ki, bu da quru yollarda dartma qabiliyyətini artırır.

SUV təkərlərində daha çox düzbucaqlı protektor blokları var ki. Bu xüsusiyyətlər yolsuzluq avtomobili təkərlərinin etibarlı dartma üçün qabarlara daha dərindən kəsilməsinin səbəbidir.

  1. Sürət indeksi

SUV şinləri, əsasən, yüksək sürətlə sürərkən yığılan davamlı istiliyi daha az yaymaq iqtidarında olan düyünlü protektorlarına görə, ümumiyyətlə, minik avtomobillərdən daha aşağı sürət göstəricilərinə malikdir.

Bəs əgər yolsuzluq avtomobili işarələri olan təkərlər minik avtomobillərinə bənzəyirsə?

Bu yaxınlarda bu fenomen bir çox şin markalarının çeşidi arasında yayılmışdır. Məsələn, 205/60 R16 ölçülü məşhur Toyo Proxes CF2-ni götürək. Görə bilərik ki, eyni ölçüdə, eyni protektor naxışı ilə iki variasiya var: Toyo Proxes CF2 və Toyo Proxes CF2 SUV. Xarici olaraq, təkərlər bir-birindən fərqlənmir, hətta yük indeksi də eynidir.

Ancaq fərqi görmək üçün kauçuka daha ətraflı baxmaq kifayətdir. Birincisi, SUV versiyası daha ağır olur. İkincisi, onun sürət indeksi minik avtomobilindən daha azdır. Üçüncüsü, onun daxili struktur fərqləri var. Eyni zamanda, heç kimin bu fərqləri tənzimləmədiyini başa düşmək lazımdır, çünki şinlərdə SUV markalanmasının ciddi tərifi yoxdur. Bəzi istehsalçılar bu işarəni şnurdakı əlavə gücləndirici elementlərlə əlaqələndirirlər, bəziləri sadəcə olaraq SUV variasiyasında daşıma qabiliyyətini artırmağa diqqət yetirirlər.