Treadwear, hər hansı bir rezin istifadə edilməli olan təkərin protektorunun aşınma dərəcəsidir. O, UTQG-nin (Vahid Təkər Keyfiyyəti Standartları)-nın bir hissəsidir. Bu standartlar ABŞ Nəqliyyat Departamentinin bir hissəsi olan Milli Avtomobil Yolları Hərəkətinin Təhlükəsizliyi İdarəsi (NHTSA) tərəfindən təsdiq olunub.

Treadwear etiketləmə prosesi: istehsalçının sınaq təkərləri Texas ştatının San Ancelo şəhərindəki sınaq zavodunda NHTSA-da tapılan eyni rezin tərkibli modellərlə müqayisə edilir. Obyektivliyi və bərabər yol şəraitini təmin etmək üçün hər iki növ rezin avtomobillərin ön oxuna quraşdırılmışdır. Dörd və ya daha az maşından ibarət karvan Qərbi Texasda ictimai yollarda hərəkət edir. Sınaqdan keçmiş təkərlər sınaq zamanı və sınaqdan sonra yoxlanılır. Poliqondan istifadə zamanı NHTSA sınaq modellərini əvvəlcə Goodyear-dan xüsusi istehsal edilən təkərlərlə müqayisə etdi və 1984-1991-ci illərdə Uniroyal təkərlərindən istifadə etdi. 1991-ci ildən bu sınaq üçün hazırlanmış xüsusi təkərlərdən istifadə olunur. Materialların Yoxlanması üzrə Amerika Cəmiyyəti tərəfindən təmin edilmişdir.

Protektorun aşınmasının qiymətləndirilməsi

Əməliyyat həyata keçirildikdən sonra, NHTSA nəticələri istehsalçıya təqdim edir, o, öz mülahizəsinə əsasən etiketləyib-işləməyi qərara alır. İstehsalçı buna baxmayaraq etiketi yapışdırmaq qərarına gəlsə, NHTSA bu məsələni sənədləşdirir, buna görə də saxta etiketləmə ehtimalı minimaldır, əslində bu mümkün deyil. ABŞ şin bazarı böyük olduğundan, bütün istehsalçılar bu təsviri öz məhsullarına əlavə etməyə çalışırlar, çünki onsuz istehsalçının ABŞ-da məhsul satmasına icazə verilmir. Buna görə də, bütün ən böyük şirkətlərin təqdim etdiyi etiketləmə var, deyə bilərik ki, bu standart dünya miqyasındadır.

Milli Avtomobil Yolları Hərəkəti Təhlükəsizliyi Administrasiyasının standartlarına görə, 100 vahid aşınma dərəcəsi 48 min km olaraq qiymətləndirilir. Müvafiq olaraq, 150 ədəd 72 min km, 200 – 96 min km qiymətləndirilir. və s. Əlbəttə ki, bu rəqəmlər qanun deyil, çünki çox şey sürücülük tərzindən, yol səthinin keyfiyyətindən və bölgədəki hava şəraitindən asılıdır. Protektorun həqiqi aşınma dərəcəsini müəyyən etmək üçün mütəxəssislər bu göstəricini 1,5 dəfə azaltmağı tövsiyə edirlər. Yəni 100 protektorlu rezin real yürüşü təxminən 36 min km olacaq.

Yapışma və aşınmadan asılılıq

Şinlər üçün ən yaxşı variantı seçmək yalnız aşınma xüsusiyyətlərinə deyil, yola yapışma dərəcəsini və digər göstəriciləri də nəzərə almaq lazımdır. Amma qeyd etmək lazımdır ki, təcrübəli avtomobil həvəskarı istənilən təkərin xüsusiyyətlərini göstərici ilə müəyyən edə bilər. Daha çox aşınma olanda, rezin daha sərtdir, müvafiq olaraq tutma pisləşir və əyləc məsafəsi daha qısalır. Qış təkərləri üçün bu, əlavə olaraq aşağı şaxta müqavimətində əks olunur. Buna görə də düşünmək lazım deyil ki, təkər nə qədər çox köhnəlsə, bir o qədər yaxşıdır. Qızıl orta prinsipi ləğv edilməmişdir.

Təkərin yol ilə sürtünmə əmsalını (μ) müəyyən etmək üçün aşağıdakı düsturdan istifadə etməlisiniz:

μ = 2,25 / treadwear 0,15

Daha yüksək sürtünmə əmsalı daha qısa dayanma məsafəsini təmin edir və əksinə.